Daiva Kaktavičiūtė ir Raimonda Stanienė
Padeda įsisavinti mokomosios medžiagos turinį bei lavina sutrikusias mokinių funkcijas, atsižvelgiant į specialiųjų ugdymosi poreikių mokinių gebėjimus, ugdymosi galimybes bei mokymosi ypatumus.
Atlieka pedagoginį mokinių vertinimą,
nustato mokinių žinių, mokėjimų, įgūdžių, gebėjimų lygį.
Bendradarbiauja su progimnazijos
mokytojais, tėvais (globėjais, rūpintojais), konsultuoja specialiosios pedagoginės pagalbos teikimo klausimais.
Erika Maironytė
- Rūpinasi socialine mokinių gerove.
- Teikia socialinę pedagoginę pagalbą progimnazijos bendruomenės nariams.
- Užtikrina sėkmingą ugdymosi procesą, šalina priežastis, kurios trukdo mokinių ugdymo procesui.
- Sudaro prielaidas pozityviai socializacijai bei pilietinei brandai.
- Darbo telefonas 8-443-26615
Laima Radavičienė
- Stiprina mokinių psichologinį atsparumą ir psichikos sveikatą.
- Prevencinėmis priemonėmis skatina saugios ir palankios ugdymuisi aplinkos progimnazijoje kūrimą.
- Padeda mokiniams atgauti dvasinę darną, gebėjimą gyventi ir mokytis.
- Konsultuoja mokytojus, mokinius ir jų tėvus (globėjus, rūpintojus).
Rima Kesminienė
- Išsiaiškina mokinio kalbos bei kalbėjimo sutrikimo pobūdį, priežastis.
- Taiko specifinio poveikio priemones tarties, kalbėjimo ir kalbos trūkumams koreguoti ir kompensuoti bei skaitymo, rašymo sutrikimams šalinti.
- Konsultuoja ir teikia rekomendacijas mokinių tėvams.
PAGALBOS MOKINIUI SPECIALISTŲ METODINĖS GRUPĖS VEIKLOS PLANAS
Tikslas:
Teikti kokybišką diagnostinę, korekcinę, socialinę ir psichologinę pagalbą mokiniams, siekti specialiųjų poreikių mokinių ugdymo kokybės gerinimo, stiprinti jų psichologinį, socialinį atsparumą ir psichikos sveikatą, prevencinėmis priemonėmis skatinti saugios ir palankios ugdymuisi aplinkos mokykloje kūrimą, padėti mokiniui įveikti iškilusius sunkumus, skatinti jų mokymosi motyvaciją bei kūrybiškumą.
Uždaviniai:
1. Užtikrinti švietimo pagalbos prieinamumą, specialiųjų ugdymosi poreikių vaikų integracijos įgalinimą progimnazijos bendruomenėje.
2. Laiku diagnozuoti kylančias problemas ir padėti mokiniams bei jų tėvams jas spręsti.
3. Teikti ir užtikrinti profesionalią švietimo pagalbą mokiniui, mokytojui, tėvams, globėjams.
4. Atpažinti ir skatinti kiekvieno mokinio kūrybines galias, siekti aukštesnių mokymosi rezultatų bei ugdyti pagarbą kiekvienam žmogui.
5. Stiprinti bendravimą ir bendradarbiavimą tarp visos progimnazijos bendruomenės.
6. Kelti specialistų profesinę kvalifikaciją, plėtoti bendradarbiavimo ryšius.