Mūsų penktokai smalsūs, itin kritiški, geba argumentuoti patys ir girdi mūsų argumentus, jeigu jie būna svarūs.
,,Pamokos studijos“ metodą savo mokiniams pateikiame kaip svarų argumentą, kaip mokytis, kad išmoktum.
Šis metodas skatina mus intensyviai mokytis drauge su kolegomis, skatina derinti teoriją su praktika – taip randame naujų, tikslingesnių, veiksmingesnių veiklų.
Dar vienas sėkmės pavyzdys – integruotos lietuvių kalbos ir informatikos pamokos ,,Teksto elementai“. Planuodami pamokas, radome tiek daug bendrų mokymosi objektų: raides, žodžius, žodžių junginius, sakinius, skyrybos ženklus, pastraipas penktokai mokėsi vadinti informatikos terminais ir užrašyti tekstą laikydamiesi visų vertinimo kriterijų.
Pamokas planavome kaip ,,Pamokos studijos“ grupė: lietuvių kalbos mokytojos Vega Raudonienė, Rita Skurvydienė, Audinga Dapkevičė ir informatikos mokytojas Artūras Kurilavičius. 5a, 5b, 5c – tokios skirtingos klasės, joms ir pamokas pasiūlėme skirtingas. Tai lėmė mokinių aktyvumą ir jų puikius pasiekimus pamokose.









